8 februari 2009

Chachachachacha Club


Nicole från Nya Zeeland och en faktiskt nykter Tilda.

Hade en mycket trevlig kväll igår.
Jag tänker inte skriva allt som hände. Jag kommer välja ut några ord jag tycker passar bra in på kvällen.
Elite diner party. Gratis mat och dryck. 16 årsgräns på klubb och alkohol. Svenskor. Växjökille. Hej Dita von Teese. Många som var fotografer efter att man sagt att man var modell, "Can i get ur number, i would like to shoot you some time.". Återträff med stylister från EML. Onykter bokare Emelie, igen. "Lemonaaaaaade." Hej killarna i Justice. "In China, THEY EAT CATS!" Utnyttjande av en från agenturens kamera. Chokladtårta. Hej födelsedagsbarn vi aldrig träffat. Sitta och rita seriefigurer och ugglor klockan 4 på morgonen med klubbens ägare Yan. Diskutera dagens kommersiella skit modetidningar med Susan från London. Äta mer chokladtårta klockan 5. Gå hem i högklackat kl 6.30 och 115 trappsteg upp. Somna med skorna på med Nicole i samma säng. Vakna av att telefonen ringer; "ouhhuhuh Hellloouuåwhwhw?" Ingen där. Väcka Nicole som ska jobba. Äta utsökt raviolilunch för att sedan besöka himmelriket. Himmelriket besöktes och tillbaka till lägenheten kom man 3 timmar senare 10 EURO fattigare men 4 vackra secondhandklädersplagg rikare. Äta mer ravioli och vindruvor. Skriva ett ofattbart onödigt löjligt och patetiskt inlägg som jag verkligen inte fattar varför jag skriver. Äh, bryr mig inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I care-.

Fortsätt skriv I'm an ossest women!

Kram

JULIA sa...

Ja, dina meningslösa inlägg är bra! ;) Händelserika, ohja!

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.