10 februari 2009

Hellooooooo earthpeople

Hej och hå, kort inlägg today,
dagen har varit kort och inte mycket till innehåll.
Däremot känns morgondagen lång och innehållsrik, har jobb för någon tidning som verkar spännande och sedan på kvällen....
Do the D.A.N.C.E! Hehe, Justice kommer till staden och eftersom min rumskamrat sitter vanligtivs på kvällarna och knarkar Justice så ska vi bege oss ännu en gång till den hemska klubben V.I.P (där jag kindpussade Presidenten av Frankrikes son) och shaka rumpa till Justice.

Sedan är det ju också någon jävel som fyller iår imorgon... Men jag kan verkligen inte klura ut vem det är, jag har det verkligen på tungan men jag får inte riktigt fram det... Hmm....
Äh, det var någon säkert ingen särskild.

1 kommentar:

JULIA sa...

Att se Tilda skaka rumpa skulle man inte vilja missa:/, njut extra mycket och tänkt på oss i Sverige, det är kallt, jätte kallt.
Hur är vädret där nere egentligen? Brukar det vara vinter där?;o :p

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.