18 februari 2009

Bikupan, tant N & stora syster A, titta på lejonkungen, sova tre pers i 1,20 säng.

Det är ju intressant egentligen, hur lite material kan få en att känna sig lite bättre för stunden.
Var med tant N på Bikupan och blev lite lyckligare för stunden genom att lägga de sista pengarna på lite nytt.



Hittade världens finaste turban som gjorde mig lite lyckligare,
men som gjorde tant N lite olyckligare för att hon inte hittade den före mig.




Jag hittade även världens finaste låda som jag har ingen aning vad jag ska använda den till,
men som funkar ganska bra som huvudbonad
och jag kände mig även skyldig att posera lite fint med den
eftersom det är ju det bloggare ska göra varje gång dem hittar
ett nytt fynd som dem kan döö för. Eller hur?

2 kommentarer:

Majja Almqvist sa...

Jag fyller år imorgon, tycker du kan komma hit och ge mig den fina lådan :)
Så kan jag ha mina sygrejer i den när jag flyttar till Åkarp i höst :D

JULIA sa...

Åh, varför börjar jag tänka på estetisk verksamhet när jag ser den där bilden med lådan...
Hoho! :)

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.