17 februari 2009

HEHE

HEHE
i Paris gjorde jag ett jobb för en tidning som heter Jenoue et Julie (tror jag skrev något om det i ett tidigare inlägg) som typ går ut på att locka unga tjejer med ingen självkänsla att lägga alla sina pengar på att se ut som Sienna Miller och Olsentwins.
Så... Jag hade lite ångest när jag gjorde det här jobbet, det kändes lite, omg vad gör jag i dessa kläder, men det var ändå ok för fotografen och alla där tyckte också det var himla töntigt så det blev en rolig grej av det...
MEN! Hehehe.
Nu fick jag ett mejl av Jeremy om att det skulle också vara en intervju med mig i denna tidningen.
HEHE.

Så jag fick ett mejl med ett par klassiska modellfrågor som ska inspirera andra unga tjejer att vilja vara som en modell. Bra va. HEHE. Vilket ger mig en chans till att försöka väcka unga tonårstjejer till liv och sluta läsa tidnignar och sluta tro att modeller är världens vackraste och blablbala jag vill va som du blablabala. HEHEHE.

Och bara för att slå hål på alla robotsvar som de flesta skulle svarat så har jag nu svarat med utläggningar om att jag troligtivs var en kanin i mitt förra liv
att olivolja kan bota cancer
att jag förstår inte grejen att spruta en flytande sörja på min hud som innehåller gift och en massa skit för att dölja min naturliga lukt och få mig att lukta som "Romantic" och "Tropical friuts" som man kallar parfym.

...det ska bli intressant att se om dem kommer ta med mina svar alls.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så fint. Du tror på olivoljan! När jag var i din ålder fick min mamma slänga många niveaflaskor innan jag insåg sanningen. :)

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.