18 januari 2009

Tant Tilda says goodbye







Efter en fullspäckad dag med vänner på besök, packning, simning, släktkommning är man helt slut när man slutligen sätter sig med datan i sängen och skriver det sista inlägget från Sverige innan man åker imorgon bitti kl 8.
Nu är allt klart och jag är redo, tror jag, är fortfarande lite ställd till allt det här, men det blir nog bra, 1 månad är lång tid och jag hoppas allt går bra.
Och bara för att verkligen förtydliga att mitt smeknamn Tant Tilda är väldigt, väldigt passande så lägger jag upp lite fina bilder på mig.
Jag sitter framför tv:n i mina stödstrumpor, glasögon och stickning.
Ja, jag vet att det låter för bra för att vara sant men inget är faktiskt redigerat eller humoristisk menat,
jag har VERKLIGEN stödstrumpor på för att jag tycker dem är assnygga och assköna,
och samma sak med glasögonen som jag fann en otrolig charm i och inte för att spela vidare på den här Tant looken.
Och stickningen såklart, roligaste hobbyn just nu.
Så ärligt talat, det finns nog inte en mer bättre förklaring på mig än Tant Tilda. Thats the real me.

Så med best wishes säger Tant Tilda hejdå till Sverige för den här gången, och jag lovar att jag ska även blogga lite även när jag är iväg. Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gullunge<3 Men du har nog missat att tanter inte brukar sitta på golvet, "för det klarar inte deras höfter av", utan sitter i stora bekväma fotöljer istället;P

JULIA sa...

Haha, den 'vackraste' tanten jag har sett med stödstrumpor! Tog du på dig dem själv? Eller fick personalen ta på dig dem? Lilla vårdtagaren...<3

Majja Almqvist sa...

HAHAHA
Du ser verkligen ut som min farmor, men hon är lite argare xD

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.