17 januari 2009

Godkväll

Kära läsare, (fin fomell inledning)
jag vet att många av er har lidigt av abstinens av nya fräscha inlägg efter att ha läst igenom de gamla inläggen för att finna tillfredställelse på mina inlägg.
Och det är inte så att jag funnit någon slags sadistisk tillfredställelse av att tortera er med att inte uppdatera bloggen,
det är nämligen så att jag har min anledning.
Som några av er kanske vet så har min älskade, fina storebror varit bortrest i India i några månader, han skulle komma hem idag den 17/1 och för någon månad sedan fick jag reda på att mitt flyg till Paris skulle avgå den 15/1 och detta slutade i en smått depression för att jag inte skulle få se min storebror på ännu en månad.
Men, (there is always a but-t) ett par dagar innan den 15:de fick jag reda på att jag skulle åka den 19/1, alltså nu på måndag, så mamma och jag klurade lite och bestämde oss för att överraska Oskar när han kommer hem att jag är kvar.
Så för att inte finna någon risk för att avslöja vårt lilla suprisemoment så beslutade jag att inte blogga tills han kommer hem, thats why folks.

Så nu är jag igång igen, men nu åker jag snart till Paris som ni vet.
Men ni blir inte utan mig, jag kommer att videoblogga så gott det går och blogga så mycket jag orkar och kan.

1 kommentar:

Majja Almqvist sa...

JAAAA
Jag har varit inne på din blogg varje dag, längtat och längtat efter ett inlägg ifrån den franska hufvudstaden!
Så är du fortfarande kvar i Växjö...buhu.
Du kunde iaf ha kommit till Tc igår kväll o kollat på Rockkarusellen då :(

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.