5 juni 2011

bilder ni ännu inte har sett


moi et en paris
nej franskan fungerar inte för min del
ett jobb för kedjan monoprix som jag gjorde i paris i februari

det var relativt kul då det var en massa krångel innan med flyg och sånt
enkelt sagt så åkte jag ifrån gbg till milano kl 22 på kvällen,
kl 07 dan efter åkte jag ifrån milano till paris (alltså cirkus 9 h i milano)
kl 12 satt jag på frissan i paris (kommer ni ihåg frisörsalongen trogna bloggläsare????) i 4 timmar,
kl 14 hade jag en timme att vila på hotellet
kl 17 jobbade jag till och med kl 03 på natten
taxin hämtade mig 06 dagen efter till flygplatsen back to milano
life as a model!!!! glamourous shieeeeet

anyway
jobbet gick ut på att jag skulle "klä på" kläder på paris gator
flippad fotograf
kallt regn och den där jumpsuiten åkte in i röven varje gång jag sträckte på mig för att "klä på" skylten
again: life as a model!!! glamourous shieeeet!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.