4 september 2009

johnny depp är deppig men he's still looking good




åh så kul jag har. har så tråkigt. mamma och hennes väninna sitter i vardagsrummet och "Mhmm-ar" åt varandra när de disktuerar vardagsproblem och odugliga arbetskollegor. deras bag in box vin är slut snart och innan deras glas ännu än gång töms mellan deras "mmmh jaaa sååå är det jaa ja precis precis så är det mm" så ska jag försöka locka till mig lite innan dem druckit upp allt. Ta mig härifrån?
Ingenting, ingenting i min kalender idag
Inga vänner kvar
26 bor i andra hand och har inge kul
borde ta mig ut
Stackars mig ingen bryr sig om lilla jag
Jag vill höra någon säga mig
Att imorrn blir en bättre dag

Lördagkväll sitter ensam på en öde perrong
Nynnar samma sång
Minus sju
Röker fyra cigaretter i rad inget gör mig glad
Stackars mig för ingen bryr sig om lilla jag
Orkar inte längre vänta på
Att imorn blir en bättre dag

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.