3 september 2009

baby fratelli


Åh vad jag älskar hur fotokursen är upplagd. Åh vad jag älskar Växjös höstar. Åh vad jag älskar att jag glömde historiaboken i skolan. Åh vad jag älskar att skriva om forntiden. Åh vad jag älskar att sumerna uppfann skrivkonsten så att jag nu måste sitta och skriva om deras fiffiga uppfinningar x antal år senare. Åh vad jag älskar att jag sover så lite. Åh vad jag älskar att jag vill slå ner en viss person. Åh vad jag älskar att gå till klockan fem. Åh vad jag älskar att min lugg är i den perfekta längden där den bara hela tiden ramlar ner i ögonen på mig. Åh vad jag älskar hösten. Åh vad jag dessutom älskar regnet. Åh vad jag älskar att vara förkyld. Åh vad jag älskar att hosta och snörvla och rinnande näsa. Åh vad jag älskar att jag är så duktig på att prioritera min tid och energi till att skriva sarkastiska saker på min blogg. Just got to love it.

2 kommentarer:

Majja Almqvist sa...

Vi älskar när du skriver en rad i bloggen då och då, även om det är sarkastiskt :)

Gordon sa...

och jag som trodde du var seriös till en början. haha

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.