8 augusti 2009

Kalle Oskar


(Apropå Karl Oskardagarna och EMD ; här har ni en bild på mig från Rozebuzz magazine liknades en svensk kyckling klädd i Louis Vuitton)

Igår och idag jobbar jag backstage a la karl oskar dagarna. Typ matar EMD med vatten och chips. Fast jag såg dem inte. Gjorde inte mig så mycket.
Men idag kom en liten tjej fram till mig som såg att jag hade backstage pass
"Såg du Danny?" frågade hon förväntansfullt. Och jag svarade som det var. "Neej... Men jag såg BWO!" svarade jag stolt. Tyvärr verkade hon inte allt lika glad över det som jag var.
Hon gav mig mer en blick som sa "det är något fel på den människan som jämnför Danny i EMD med Alexander Bard och co i BWO." Stackars flicka. Förstår inte riktigt hur man kan vara så näst intill besatt av barnrumpslena Danny och resterande blöjbärande i EMD. Nej, det var lite elakt. Förlåt EMD! Ni är säkert jätte smarta och jätte snälla, ni bara förvirrar mig med er intelligensfria musik, det blir lite så ibland, ber om ursäkt men måste faktiskt säga att ni får skylla er själva lite som spelar sådan musik som gör mig så förvirrad på om ni ens har någonting där bakom era blonda kalufser och brunbrända sminkade hy. Men förlåt ändå. Ni är säkert jättefina.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha om det är nåt band som är IQ-befriade så är de plastiga o själlösa BWO, fy fan sån smörja de producerar. Allt låter nästan likadant! Ta t.ex. "Bells of Freedom" skitdålig,tjatig, tramsig, enformig låt. De var bara ett exempel o så Martin som sjunger genom näsan hela tiden.
EMD är fanimej 1000 ggr. bättre. As-sköna låtar o speciellt Danny o Erik som har grymt fina röster. Barnrumpslen? ha ha va grymt då, galet snygg är han iaf. Danny<3

Lisa sa...

Erik Hassle var den riktiga kungen, han har röst, och dessutom (!!!) skriver han ju låtarna själv, grattis till honom.
Förresten är du otroligt vacker, och jag avgudar din blogg och följer på bloglovin.
/ Litenliten flicka i Lessebo.

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.