4 augusti 2009

Godkväll

Sitter på agenturen i stockholm med möbelförsäljaren Anders ifrån Göteborg som också bor här. Dagen gick bra. Teamet var väldigt trevliga och det var riktigt kul, imorgon går tåget 13 och jag borde egentligen vara duktig småstadsbo och gå runt i stockholm men jag är så satans trött. Imorgon ska jag i alla fall till Ulrika Sandström (kläddesignern jag jobbade för) och välja ut lite kläder, hehe, sånt är jag duktig på.

Är så trött. Men samtidigt för exhalterad för att sova eller vila. Vill hitta på något, Stockholm är stort och full av roligheter, men Tilda är ensam och har ingen att umgås med :( Suck..

1 kommentar:

Thea sa...

Åh du lilla stora kusin vad sorgligt att vara ensam. Tur att du kommer hem till ett välfyllt Växjö med asfulla stadsfestivalare. Kram

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.