27 augusti 2009

Hejdå (försökte mig på ett Auf Wiediensen men kan inte stava det, jag gick faktiskt spanska)

Nu packar jag väskan med hudfärgade stringtrosor (obligatorisk om man jobbar som modell, jag tror jag har cirkus tio styck) och med flygbiljett till Tysklands huvudstad denna gång. Berlin here i come again, för ett år sedan sprang man runt där med föredetta A91 och hade det bra, nu ska man dit för att jobba. Jobbet är för New Yorker (den där rätt kassa affärn dem har i Kalmar och alla andra ställen som Kalmar typ) och det blir nog bra.
Men....
Jag missar stor del av Säljeryd.
Mitt hjärta krossar en smula....
Kanske kommer jag på lördag då jag även kommer hem från Berlin.
Nu går mitt tåg och en stund så jag bör traska ner till stationen. Sköt om er!

3 kommentarer:

Thea sa...

Ring om du ska ha skjuts och följa med oss en tripp till Säljeryd på lördag. Säljeryd är ju kärlek. Och lev väl där borta.

Anonym sa...

Säljeryd kommer igen, berlinmöjligheten kanske inte gör det men jag förstår att det känns tungt. Jag har saknat dig men nu är du kanske hemma.
auf wiedersen mein allerliebste schatz! (hej då min allraskönaste skatt)

Anonym sa...

just det. anonym är ju andrea (jag)

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.