27 juli 2009

Nina!

Satt och kollade IP nummer varifrån alla kommer ifrån som kollat min blogg (jupp suckers, man kan faktiskt kolla sådant, jag kan meddela att det är stockholmare som leder på antalet besökare, dessutom tros jag vet några av dem som lånade min data x antal gånger som lätt kan ha hittat min blogg)
hur som helst det var inte det jag skulle komma till!

NINA! Jag såg att någon från Linköping varit inne och mitt hjärta hoppade till lite och hoppades på att det var du. Jag vill bara att du ska veta (eftersom du din lilla eremit inte har data, mobil eller någon kontaktmöjlighet) att jag saknar dig! SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR JÄVLA MYCKET! (och en jävla massa mer) Jag hoppas att du har det bra, jag tänker på dig och hoppas du har hittat det vi snackade om! Och jag väntar på ditt vykort! Och om vi ska prata i ännu mer krypto så inte alla fattar så kan jag säga att om jag nu skulle ha skickat vykort till dig nu va så skulle jag efter egna personliga känslor ritat ett stort sådan där symbol som du och jag snackade om att du skulle troligtivis rita på dina vykort (eller vad i alla fall Emma och jag var säkra på att du skulle rita efter dina veckor i Linköping). Fattar du?
Kom tillbaka babe, saknar dig. Och hoppas verkligen att du har det bra. Ät inte för mycket blåbär och svamp bara. Ta det lugnt med svampen särskilt.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.