12 februari 2009

Presentation av min trovärdiga, pålitliga agentur

Eftersom jag inte vill att mina stackars, stackars släktingar där hemma ska sitta och oroa sig för lilla Tilda ute i stora vida världen så tänkte jag att lilla Tilda kanske ska visa en fin bild på dem som jobbar på min pålitliga agentur.
Dem som hjälper mig och hindrar lilla Tilda från att hamna i trubbel ute i den stora vida världen där hon är en liten liten sextonåring som egentligen bara borde sitta fint där hemma, göra sina läxor, titta på Let's dance på fredagar, gå och lägga sig klockan 20.00 och långsamt, smärtfullt begå självmord.
Så här har ni de pålitliga vuxna, trygga människorna som tar hand om lilla Tilda:


Från vänster till höger:
Emelie, min bokare som bokar alla mina jobb och ger mig mina efterlängtade castingar varje dag, Filippa, en annan bokare som jobbar på agenturen och sedan har vi då den omtalade Gilad, som inte jobbar på agenturen med som istället fotograferade mig.
Så, nu behöver ni inte vara oroliga där hemma,
lilla Tilda är trygg och säker här borta.
Promise.

2 kommentarer:

Majja Almqvist sa...

Gilad är ju gubbe! Trodde det var en ganska ung kille, haha... *Chock*

Anonym sa...

orkar inte kommentera så mycket men jag uppskattar ju verkligen att du skriver.
puss på din lille nos, lilla syster
/humle sumsum

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.