28 december 2008

CHINA del7; ELITE MODEL LOOK WORLD FINAL 1

OCH NU till DA BIG FINALE, (bara två månader senare)
ja, jag vet, jag är dålig, lägger upp dessa bilder två månader efter det hände, men det känns bra att lägga upp det nu när ämnet har svalnat lite och folks minnen har förtvinat lite.
Men nu kommer i vilket fall som helst lite videor som min älskade och saknade storebror har filmat med skakandes hand.

Finalen gick till så att alla 80 tjejer inledde med ett Cabaret inspirerat nummer där alla hade hattar, käppar och 20-tals kläder. Där gick vi två och två tillsammans ut på "catwalken" och poserade lite coolt fashion modellpose framför kameran.
Sen sprang alla backstage och bytte om till antigen en röd, guld, silver, svart glittrig klänning.
Sen var det fyra olika grupper med tjejer indelade i dessa färger som gick en och en.
Och jag fick inleda min grupp. Jag kan inte beskriva känslan att stå där bakom dörrarna, höra musiken gå igång samtidigt som dörrarna öppnade sig och helt plötsligt stå inför tusentals kineser och veta att du ska fan visa dem. Sedan börja gå och musiken sätter igång på riktigt och du bara äger scenen. Wow. Det var grymt. Jag vill göra om det. Igen. Igen. Och igen. *askungen suck*

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.