28 december 2008

CHINA del6 - Working nine til five











Har totalglömt att lägga in mer bilder från CHINA, har en massa på lager men börjar lite smått med dessa.
Här är sista dagen innan vi åker hem, då var det tre dagar efter finalen och det var inga lediga dagar att äntligen få glassa i solen. Nejnej, plåtningar från 8:00-22:00 båda dagarna för bland annat nästa års elite model look och för Harpers Bazaar China.
Här skuttar jag omkring vid hotellets resturang för Damernas Värld. Det var mycket rolig ska jag säga er, fast något svettigt.
Jag har en video också, men den tar så grymt lång tid att ladda in på bloggen så om jag orkar någon gång ska jag visa den också. Promise.

Så när kommer ni kunna se dessa bilder i Damernas Värld då?
Sorry guys, ni får vänta till sommaren 2009.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA
Du ser ut som en hoppande idiot! :')
MVH hon med piskan (Do you still remember me and my little friend?)

Anonym sa...

alltså jag ÄÄÄÄLSKAR den översta klänningen som du har converse till så fin så fin, och converse till, störtfint! hela du så fin fin, längtar som satan tills de där bilderna när du står på bordet kommer ut.
det är helt galet att du bara är 16 egentligen. finns det ingen åldersgräns för sånt här?
åh fusk!
(okej, jag skulle trilla av bordet om jag försökte men ändå)
(och dö av psykisk press men ändå, det ser så soligt och varmt och galmouröst ut så jag typ dör)
puss från humle
(och jag vet att det inte är glamouröst egentligen så känn ingen press att skriva ett ironiskt inlägg om det)
(love u!!)
(ÅH FATta STOLT JAG ÄR!!!!, lägg upp filmen snart, alla måste se!)

JULIA sa...

Haha som den desperata"anonym" sa! Den översta bilden med conversen till var Skitsnyggt!!
Jag känner att jag är i behov av ett converse. Skitsnyggt verkligen!
Och de där bilderna får mig att tänka på att ifrån Top model till Flygplan... Haha!

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.