21 oktober 2008

www.jättepepp.verkligen

Varje dag hör jag frågan: "Åh vad roligt! Hur känns det?! Nu längtar du väl bara?"

Det jag svarar: "Jo, det känns bra, lite nervöst bara."
Det jag menar: "Jo, det känns jätte bra! Jag längtar jätte mycket efter att få gå i bikini i kinesisk direktsänding på en scen med 2000 pers och en jury som kommer att bedömma min kropp. Det känns jättebra att få höra folk klaga på mina höfter, mina mått, mitt hår, min hy, mina naglar och få höra folk säga om mitt utseende är bra eller dåligt. Det känns jättebra att bli jämnförd med 79 andra sjukt söta och sjukt smala tjejor. Så ja, det känns jätte roligt och jag längtar jätte mycket."


3 kommentarer:

Anonym sa...

omg tilda. fan va coolt. dock hade jag dött av nervositet. (tänk jag som är nervös över att stå framför klassen o debattera :/ omg)
Lycka till nu!<3

Majja Almqvist sa...

Men du vill ju iallafall!
Konstiga människa! :D

Majja Almqvist sa...

Snällla Tilda förlåt tusen gånger, det var elakt! Är så rädd att du ska dö eller något långt där borta, det känns som om du är så bräcklig.
Hoppas det går bra, ha det jätteroligt!

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.