14 oktober 2008

www.jagälskardessabilder.haha

Är inte sådana här bilder fantastiska? Ni vet dem som man försöker få till den där snygga posen så man ser lite sådär sexigsötcool på en och samma gång.
När man tar hundratals bilder och alla blir skitfula, sen finns det EN bild där du ser så där sexigsötcool ut. Så som du verkligen inte ser ut i verkligheten, men just på den bilden kan alla tro att du ser just sådär sexigsötcool ut.
Neh! Försök inte att låtsas som ni inte har sådana bilder på er själva! Jag vet att ni alla har det djupt gömda i era bildmappar så finns det en mapp fylld med bilder på er själva! Ni döljer det för andra, och kommenterar jämt andras bilder med "jävla poser" - för att sedan plocka fram kameran och försöker få till det där coola looken.

(Parantes: Jag säger inte att jag ser sådär sexigsötcool ut, jag tycker mer jag ser lite smått hög huggtandig ut.)

1 kommentar:

Anonym sa...

oj. där tog du mig allt på sängen, lilla syster.

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.