14 oktober 2008

www.tekniskamorsan.nej


Snart (imorgon en vecka kvar) sitter jag ju på ett flyg till ett ställe långt härifrån. Vart? Ja, ni har ju inte frågot om min hemlighet så då får ni inget veta!
Men dit jag ska hade jag tänkt att videoblogga lite. Någon/några som är intresserade av att jag videobloggar? Raise your hands please!

Det här är bara en testvideo som jag bara lägger upp för att testa.
Det är mamma som tycker det är jätte roligt att filma mig när jag inte vill bli filmad.


Om ni lyssnar i början hör ni min mamma prata om att "nu lyser den röda pricken, filmar det nu?" - ett tecken på att min mamma inte är vidare teknisk.

3 kommentarer:

Majja Almqvist sa...

MOHAHAHAHAHAHA
Din mami är skön :)
Ska du...österut?

Anonym sa...

Oh, jag vet vart du ska, andrea har skvallrat ;) hur tufft som hellst ju! Iallafall, jag tycker absolut du ska videoblogga! så, räcker upp handen!

Anonym sa...

jajajaja, jag räcker välan upp handen då. /sirran a

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.