23 januari 2011

Kramis


Hey boys and girls,
idag är det den 23 januari. För 19 år sedan föddes min bästis Emma. Grattis till henne åter igen efter lite uttjatande på facebook.
Jag sitter för övrigt och skriver om islam som är den sista uppgiften inom Religion A som avslutas nu. Jag känner faktiskt inte riktigt för att skriva ett blogginlägg inser jag nu när jag skriver... men nu har jag ju redan börjat så det är lite kört.

Ja, livet rullar på. Jag har börjat inse hur viktigt det är att jag tar tag i vissa saker, och hur skönt det är. Men det handlar inte om att bara ta i tag, utan det handlar om att i huvudet förstå och tänka kring det. Flummigt men jag kanske återkommer mer på ämnet när jag skrivit klart om islam.

Ha det bra alla. Ni är fina.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.