7 januari 2011

God lycka



Hej alla,
ja det har ju faktiskt varit julafton och nyår och allt så man kan ju faktiskt inte alltid sitta framför datan och skriva blogginlägg. Min jul varit riktigt fin, inga julklappar bara en underbar familj, det klarar man sig med. Nyår spenderade jag i London med min pojkvän, vilket var super. Vi hade det riktigt bra tillsammans, kändes ibland som om vi var med i Notting Hill eller någon annan brittisk kärleksfilm (som alltid innehåller Hugh Grant) när vi gick runt hand i hand på Londons marknader och njöt.

Nu är vi hemma igen och för tillfället sitter jag i mitt kök och dricker öl och läser bullshit på internet, medans pojkvän och pappa tränar på övervåningen. Jag hör pappas imponerade rop när pojkvän lyfter x antal kilo. Haha, om inte pojkvän och jag skulle vara tillsammans så skulle nog pojkvän och pappa vara ett bra par alltså.

Jag hoppas allt är bra med alla er där ute. Jag hoppas ni är lyckliga. Jag är det i alla fall så då ska jag försöka dela med mig utav det.
Många kramar

1 kommentar:

Majja Almqvist sa...

Jag får också känslan ibland att min pojkvän och min pappa skulle vara ett bra par...

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.