9 december 2010

Pluggnörd



Kom hem igår ifrån Milano, är ordentligt påfylld av trötthet och längtar efter att få däcka på en kudde. Var inte i Milano och jobbade som många tror, utan jag åkte dit för att vara med min pojkvän som jag träffade i somras. Milano ser lite annolundare ut i "pojkväns"-syfte än i "modella"syfte kan jag påpeka, inte lika grått... Fortfarande relativt grått, men för att vara Milano så får den lite mer färg.

Vardagen strikes back såklart och nu är man tillbaka igen... Plugg, plugg och plugg. Har fått jobb nästa vecka i Stockholm dock och dagen innan kanske jag ska till Portugal (igen för tredje gången) och jobba. Vi får se. Nu är det fokus på studier som gäller, och lite pirr i magen när jag tänker på M som kommer hit till lilla Växjö innan nyår då vi åker till London och firar.

Okej, sorry, fokus var det... Plugg plugg plugg plugg... M.... M......

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.