7 november 2010

Hej

Det är för mycket ibland, just så är det för mig nu. Allt är bara för mycket.
Så mycket att jag inte ens vet vart man ska lägga fokus på, tror att alla har varit där eller kommer att komma dit någon gång i sitt liv.

Idag sitter jag i Göteborg efter fyra fantastiska dagar med M, fina M som jag tycker om så otroligt mycket. En bästa vän som är så otroligt fantastisk person, är så glad att jag träffat han.

Imorgon tar jag tåget hem vid 6 och ska sätta igång och sy det första jag gör.
Vi får se om jag blir duktigare på att uppdatera här, men jag har verkligen tappat det...
Kom med motivation och inspiration så får vi se.
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

En kommentar kanske uppmuntrar? Jag läser din blogg varje gång du uppdaterar, och jag tycker om det du skriver, så tappa inte bort dina viktiga ord :)

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.