3 maj 2010

Prestation

Känner mig som en konstig rosa flytande slemklump
har ingen riktigt aning om vad jag håller på med
har en lista med saker som ska betas av på en månad
hur kan det vara meningen att det ska finnas så många saker
som man måste göra
jag är trött på det
Jag tror att om 30 år från och med nu så kommer vetenskapsmän
fastställa att "ungdomarna under 2000 talet hade det jävligt jobbigt"
ingen som läser det här som är över 25 kommer inte förstå, inte ens om ni försöker
men ni fattar verkligen inte hur mycket som vi måste göra
som vi måste tänka på
som vi måste förbereda oss på
som vi måste engagera oss i
som vi måste prestera
som vi måste och måste och måste
Funderar starkt på att visa mina listor som jag har gjort under alla skolår
För er som säger något i stil med "men vaddå, så jobbigt kan det väl inte va"
Jag ska ge er min lista så kan ni trycka upp dem i rumpan okej?

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.