1 april 2010

Fighting


Nu har jag planterat alla örterna! (Om ni inte vetat så är jag ört, skog och magi fantast, tantigt och töntigt nog kan man tycka) Nu har jag sått lavendel, rosmarin, basilika, pepparmynta och citronmeliss - allt blir lite experimentalt då jag aldrig har gjort detta tidigare, äh det får bli som det blir. Älskar våren! Till sommaren blir det ringblommor och kamomill!

Det här lovet har däremot varit ganska hemskt än så länge, jag blev helt tippat sjuk, som vanligt på loven. Nej, inget aprilskämt, detta är ännu ett lov som jag blivit sjuk på. Jag har redan kryssat av körtelfeber, x antal förkylningar, huvudvärk och detta lov föll lotten på magproblem. Hoyah! Så sen i lördags har jag haft magkramper kors och tvärs, fyfan. Jag kommer nog aldrig vara fri från sjukdomar på loven.
Tidigare bad jag pappa köpa välling åt mig och min mage (det jag annars festäter på just nu är kokta grönsaker och laktosfri fil) men hans svar blev mer "Välling?! Det är väl lite töntigt, du är ju faktiskt 18 nu." Jaha...

Ska jobba på min coolhet och fortsätta äta kokta grönsaker då...

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.