8 februari 2010

Det är jag som är bränderna i Paris



Snart åker jag troligtivs till Paris. Igen. Sist jag var där var nu ungefär ett år sedan. Under ett jobb där i Paris krullade dem hela mitt nyblonderade hår, jag såg helt galen ut. Och saken blev inte bättre av att jag just den dagen helt ovetande hade valt att ta på mig ett par ILLROSA tights. Föreställ er mig, i illrosa tights, och platina blontkrull på huvudet, jag såg ut som en galen barbiedocka som någonting måste gått fel på under produktionen.

Det jobbet jag hade där var däremot ett av det trevligaste, det var en ung kvinnlig fotograf som fotade några bilder hemma i hennes lägenhet där hennes bästa kompis var makeup/stylist, dem var så himla snälla och bjöd på grönsakssoppa. Vid en bild fick jag hålla fotografen och hennes man (en otroligt rolig engelskman) nyfödda son i armarna, så himla söt unge som fann det mycket underhållande att ligga i mina armar och titta på mitt krullhår. Ibland blir jag så positivt överraskad av hur trevliga folk faktiskt kan vara.

puss och godnatt på er alla, hoppas ni drömmer fina drömmar i natt
(ja, på bilden ser ni pinsamt nog mig i egen hög person och en liten del av mitt blonda krullhår)

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.