26 februari 2010

Barcelona

Hejsan, nu är jag framme i Barcelona.
Resan gick väl okej, mellanlandade i Amsterdam och fick dessvärre stå och vänta där i 2 timmar pga flygstrejken. Men kommer inte ihåg så mycket utav det då jag sov djupt (sover alltid som bäst på flyg), oftast somnar jag direkt innan flyget avgår och vaknar av bullret och tror att vi redan är framme.
Framme i Barcelona hämtade en chaffis upp mig och lämnade av mig på först på agenturen, där träffade jag Gael och Louis bland annat som är mina bokare här i Barcelona.
Dem berättade att jag är ledig hela helgen, jobbar på måndag och kommer troligtivs att åka till Madrid också då modellandet i Spanien görs främst i Barcelona och Madrid.

Sedan åkte jag till lägenheten, bor hos någon ung kille. Cool lägenhet och shysst kille, än sålänge bor jag ensam men på söndag kommer en annan tjej.
Är lite trött och ser inte fram efter en lång ledig helg i en stad som jag inte känner. Ajja, det blir väl bra.

Kram

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.