21 december 2009

babes, darlings, honeys






Har haft en otrolig bloggsvacka, har liksom inte riktigt sett någon mening att blogga.
Mycket händer nu, det är snart jul om några dagar och mamma steker köttbullar för fullt i köket.
Men det jag vill säga är God Jul till er som läser bloggen,
Merry Christmas to every one!
Kan meddela att jag kommer ändra lite på den här bloggen och till och med kanske byta blogg helt och hållet, eller sluta skriva, eller skaffa en till blogg. Vi får se va.
Här får ni lite "what happens when models are alone with a webcam" som julklapp! ! ! JA , ALLA GLADA .

1 kommentar:

Majja Almqvist sa...

Vi älskar cambilder!

Btw så drömde jag om dig. Jag och mamsen gick runt Växjösjön och ni hade någon fotografering vid Lagunen, alla hade myskopysko (inget ovanligt kanske, haha) regnbågsfärgade kläder och de manliga modellerna såg ut som om någon hade pumpat upp dem med helium, de var ENORMA. Du gick förbi oss, tyvärr kände jag inte igen dig först. Annars hade jag sagt hej ;D

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.