28 september 2009

åh åh åhhhhhh

Är så trött. Igår var en riktigt lång dag. För att tillfredställa släktingars och vänners och modellstalkers nyfikenhet kan jag berätta lite om gårdagen.
Tåget rullade in på stockholms centralstation klockan 22.00 på kvällen. Framme på agenturen där jag skulle sova var jag cirkus 22.30. Somnade gjorde jag cirkus 23.30. Vilket innebar 3 och en halvtimmes sömn, då min taxi hämtade upp mig klokcan 03.45 för att jag skulle vara på plats
för jobbet klockan 04.00. Fatta. 04.00. När allt smink och tjafs var klart begav vi oss ut till location som för detta jobbet var på Ingarö. Så klockan 05.00 började vi. Ni vet kanske alla att det är oktober, och oktober är kallt. Det är också kallt att stå i transperanta skittunna tyger i oktober. På en klippa. Vid havet. När det blåser. Alltså det var så jävla kallt. Så jävla kallt. Kallt kallt kallt kallt. Men, teamet var helt fantastiska, supertrevliga och det blev fina bilder. Så det var värt det. Men kallt som fan.
Nu sitter ni nog tillfredställda och pustar ut. Nu ska jag gå på en lektion.
From tilda with Löv

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.