15 augusti 2009

sam, as in samantha


Jag har inget att göra. Kan komma på miljoner saker att göra. Men har ingen anledning direkt att göra dem. Är rastlös som fan. Men kan ändå inte se mig göra något. En stor del av mig vill bara släcka ner rummet, sätta på Tiger Lou, Mary onettes på högsta volym och dö lite. Just nu sitter jag och har lite ont i magen efter att ha ätit för mycket av mammas saffranpastachampinjonmix. Har möblerat om i mitt rum idag. Trodde det skulle kännas lite bättre då. Men ångrar mig bara och vill ändra tillbaka. Komma närmare. Det står målarpenslar rakt framför näsan på mig. Åh, vad jag skulle vilja kunna bara ta upp dem och måla. Sitter istället och tittar på regnet och fortsätter att lyssna på Tiger Lou. Vad mer kan man göra när man känner så här.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.