17 juli 2009

oh horatio



Ja, för er som inte har märkt det så är jag hemma från Milano (och har varit det ett ganska bra tag iof). Milano var ännu ett äventyr att skriva upp på listan. Många trevliga människor, och många otrevliga människor, många insikter, många avsikter och även många plikter. Nej, jag ska inte ens försöka mig på ett inlägg med rim. Jag har nästan glömt hur mycket jag älskar sommarlovsdagar. Dagar fyllda med ingenting men med allting. Man kan göra i princip vad som helst. Så skönt att inte har ett schema för dagen. Att sitta och fika i evigheter. Att lyssna på galet mycket musik. Att hyra sanslöst mycket filmer. Att sitta och rita konstiga gubbar i evigheter. Att vandra runt i skogen. Plocka blåbär. Att prata i telefon med någon man gillar. Att få dagdrömma hela dagen lång om man vill det. Jag gillar det.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.