31 juli 2009

Jag vet inte

Gårdagen var en väldigt lång dag, där allting var väldigt oklart och annorlunda. Men bra. Eller. Jag vet inte. Dagarna börjar gå snabbare nu. Närmar sig slutet på sommaren. Fan. Alltid detta fan när man inser att sommaren tar slut. Denna dag vaknade jag upp med en brun arm omkring mig och mådde väldigt bra. Jag vet inte. Fortsättningen på denna dag kommer att innehålla en hel del bibliotek då det var ett tag sedan jag besökte min fristad. Senare ska jag träffa Jaqueline och vi ska fika. Jag tycker väldigt mycket om henne, hon utstrålar såda harmoni som man mår bra av och som man önskar att man själv hade. Resterande dagen vet jag inte. Alla sitter och gottar sig på Emmaboda. På måndag åker jag till Estocholmo och jobbar. Ska jobba för en desinger vars namn jag inte kommer ihåg. I alla fall är det en lookbook (nej orkar inte förklara, googla istället kära släktningar) (orkar inte heller förklara ordet googla). Stannar där tills onsdag. Är sugen på att stanna längre. Gå runt och glo. Försöka hitta mig själv lite. Kanske inte jättebra taktik i en stad full av vilsa människor. Borde kanske åka till Indien och hitta mig själv istället. Läsa en djup bok av en kult författare och sedan låtsas som om jag hittat mig själv och mår bra. Vet inte. Vill nog hellre åka till Tävelsås. Fan vilket påminner mig om att jag inte kan börja måla rummet. Damn... Hade tänkt måla om mitt rum hos pappa. Nu är det liksom blått. Jätteblått. Blåare än jätteblått. Vill ha det vitt neutralt och lagom. Ingen hänger med i vad jag skriver. Vet ni vad. Det gör inte jag heller. Jag vet inte. Inte alls.

1 kommentar:

Anonym sa...

andrea hjälper gärna till at måla om!!! väldigt gärna! :D:D

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.