17 mars 2009

the truth

Jag är en dålig och en trött bloggare.
Det är ett faktum inte en ursäkt, har sagt det tidigare och säger det igen; jag kommer inte ursäkta mig för att det är dåligt uppdaterande på bloggen då jag inte vill ha någon press på att skriva.
Men den senaste tiden har varit ganska mörk och grå, men kanske blir det bättre snart när det är vår och annat fint på gång.

En sak som jag kan lova komma upp snart det är fler bilder, och det kommer att komma upp samma bilder som jag visat innan, varför?
JO ni ska få veta allt BAKOM bilderna. Jag kan aldrig få er att förstå allt som händer i det där livet, ni kommer aldrig att fatta, men jag ska försöka att ge er en inblick om hur det egentligen går till och hur det egentligen är.
Jag vill att ni ska förstå lite vad som händer runt dessa bilder.

Dessutom vill jag säga tack till alla fina som kommenterat bilderna i tidningen, tack snälla fina.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.