9 mars 2009

Magic

Fasen också, Hanna Friden han före mig.
Jag tänkte göra ett litet fint inlägg tillägnad Merlin - ja jag är onekligen svag för magi och dåliga magiserier med trollkarlar och drakar där alla kan flytta saker med att bara stirra lite psykopatiskt med ögonen - och snubben som spelar Merlin.
Första gången jag såg den här serien Merlin fick jag världens jävla chock, han var så jävla lik en person jag träffat och jag tror jag satt 20 centimeter ifrån tv för att studera ifall det verkligen var han. Visade sig tur nog att det inte var han. Ja, Julia, Nina och Andrea (ni har sett han) kommer troligtvis också tycka att han är jävligt lik han... Konstigt lik.

Inte okej likt, inte okej när det finns en hel tv serie med han, som går att titta på hela tiden på svt. Inte okej.

1 kommentar:

JULIA sa...

Hum, menar du mig Julia :o
spännande, hah!:)

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.