25 december 2008

Milano från digitalkamerans perspektiv










Eftersom jag vet att många släktingar sitter där hemma och är nyfikna över hur det var i Milano så kommer här såklart lite bilder från denna modestad.
Överlag tog jag inte mycket bilder då jag hade ingen lust att springa runt med kameran dagarna långa, men jag har mer på mobilen, så så fort som jag har laddat in dem bilderna så ska jag visa dem också.

1. rummet jag bodde i, två våningssängar och jag kan meddela också att denna bild togs de första dagarna, en vecka senare när vi bodde tre tjejer där var det lite smått katastrofiskt med kläder och resväskor över på under bredvid allt.
2. den berömda toaletten som jag berättade om, enda stället där det fanns internet. Faktiskt ganska behagligt att sitta och gotta sig vid elementet, inte lika behagligt att sitta vid de andra tjejernas trosor.
3. franska Victorya som belive it or not också var med på Elite Model Look i Kina, trevlig tjej som tyvärr inte kan prata så bra engelska.
4. vardagsrummet med vår älskade tv, om det inte var Bones på tv så satt vi dagarna långa (de utan castingar) och glodde på "Un Mamma per Amica" (exakt stavning?) som då är Gilmore Girls.
5. min ligistkompis Roza som gärna prata snabbt och mycket men som man kan ha jävligt roligt med.

Inga kommentarer:

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.