13 december 2008

Last time updating from the toilet

Sitter här på handfatet i ett brunt 60 tals inrett toalettrum och filosoferar om livet.
Känner mig allmänt poetisk och känns som om jag lätt skulle kunna knepa ihop någon djup dikt om hur livet går att likna med en toalett.
Deep shit, om man nu ska vara riktigt bokstavlig.

Men nu är det sista gången jag uppdaterar härifrån Milano för den här gången.
Imorgon, söndag, kl 12.30 går flyget till Köpenhamn och hemma i Växjö ska man vara kl. 19.44, men eftersom jag åker med världens bästa transportsystem: SJ + att det är snö, så beräknar jag på att vara hemma några timmar senare. Kanske nästa dag.

Jag orkar inte skriva om allt här nu. Det får blir när jag kommer hem och när jag inte är lika livstänkare som jag känner mig just nu. Just nu har jag mest bara lust att lägga mig under täcket och gråta en skvätt och tröstas av musiken.
Och klockan är snart midnatt och jag har inte packat än. Shit.

1 kommentar:

Anonym sa...

miss u baby

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.