7 november 2008

CHINA del5 - La groupa de Lyna

The one and the only Lyna. Jag saknar henne mest av alla, jag ville ta med henne hem.
Yessica från Venezuela.

Mabelle aka "Fourteen" från Venezuela. I smyg kallade jag henne Foruteen eftersom första gången jag träffade henne sa jag "Hi, whats your name?" Och hon svarade med sin spansk/engeleska; "Fourteen"

Julie från Danmark är fotogenisk.

Stine från Danmark.


Katy från UK.

Jorunn från Färoöarna.

Nicola från UK


Fanny från Finland.


Alla 80 tjejer var indelade i en massa grupper på ca 7 tjejer, varje grupp hade en ledare då, vi hade världens underbaraste Lyna från Venezuela. Jag kan inte riktigt förklara henne men hon är en helt underbar person, de dagarna man kände sig nere och trött så räckte det med att hon sa hej till en och direkt blev man på bra humör. Hennes energi skulle kunna ge en hel stad energi för ett år. Hon är underbar.









1 kommentar:

Majja Almqvist sa...

Vad pratar färoöbor för språk? :)

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.