14 oktober 2008

www.CHIC.oh



Det är ganska otäckt att öppna första sidan av en tidning och se sin egna nuna.
Det är ganska otäckt att gå in på Kicks och se sin egna nuna.
Ärligt talat, det är ganska otäckt..

Åh, JAG ÄLSKAR att det ser ut som om jag har huggtänder på den där bilden jag tog. Vill ni se en bättra bild så kolla igenom antigen Elle, Klick, Chic, Cosmopolitan, någon mer tidningen eller gå in på Kicks.

Men inte lika otäckt att se Majas, Jennys och Dianas vackra ansikten!
Till Maja: Jag tror du missade när Helena berättade om att den blonda skulle vara på en sida själv! Mamma mia vad snygg du är!

UPDATE: Nej Majja Almkvist, du förblir en ensam utböling med ditt namn

4 kommentarer:

Majja Almqvist sa...

Heter hon Majja med två j på riktigt? :D
En kompis!

Majja Almqvist sa...

Jävla skit.

Anonym sa...

Men haalllåååå, du får ju ta och berätta sådant här för mig, du är ju med i en tidning och inte bara det ungjäkel!!! Nu får du ju börja skryta lite i skolan :)

Anonym sa...

Haha jaaa jag hade nog missat den delen att den blonda skulle vara själv på en sida! gosch! och DU är galet snygg, och inte för att tala om din hårfärg på bilden!

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.