29 oktober 2008

GREETINGS FROM CHINA4

Hello everybody in Suecia!
Jag tanker inte ursakta mig for att jag inte lagt upp mer blogginlagg, for om ni tror att vi latar oss varje dag har i kina kan ni ju bara dream on.
Det ar bizzy everyday och hektiskt. Vad man an gor sa ser nagon det och har asikt om det. Och kameror. Overallt. Jag drommer mardrommar om kameror. Vart du an vander dig sa finns det en liten kines med en systemkamera i handen och tar kort pa dig.

Dagarna har varit manga och innehallsrika och jag har for tillfallet inte sa lang tid for att skriva om allt. Vi ska snart ata middag med guvunoren for hainan och se nagon show.
Mer bilder och filmer lagger jag upp nar jag kommit hem och rehabiliterat mitt psyke efter allt som hant har.

Jag saknar er alla ska ni veta. Och jag maste forbereda er infor min svengelska nar jag kommer hem, jag kommer att bryta pa engelska hela tiden.

Puss pa er alla.

P.S Moi ar med nu pa Elite Stockholms hemsida! Ga in pa www.elitemodel.se och sedan login och efter det sa finns jag under "T" pa New faces.
Love Tilda

1 kommentar:

Majja Almqvist sa...

Du ser fortfarande konstig ut :D

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.