17 september 2008

www.glädjetårar.kärlek

Jag sitter och gråter glädjetårar. Jag fick ett samtal från pappa att hans kompis hade hittat en liten liten kattunge som ingen är ägare till. Ingen av dem kunde behålla den, så pappa hade inte hjärta att vägra ta emot kattungen.
Så nu har vi blivit ägare åt en fyra veckors kolsvart kattunge. Det enda jag vill nu är att åka ut till pappa och träffa han. Jag tror jag är kär redan.
Han eller hon ska heta Vilda/Vilde med andranamnet Tor/Tore/Tora efter vår älskade Torsten.

2 kommentarer:

JULIA sa...

vilde o tore va finast!:]

Majja Almqvist sa...

Hum...Tore är förvisso gulligt, men jag har svårt att se dig på stå på en trappa och vråla "TORE KOM IN".
Eller kanske inte.
Men har svårt att se din pappa iaf.

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

.